Dag 2 Manipal

30 mei 2016 - Manipal, India

Dag 2, ofwel regeldag. Eigenlijk hadden we vandaag moeten beginnen in het ziekenhuis, maar dat gaat hier natuurlijk niet. We zijn vandaag de hele dag bezig geweest met het invullen van formuliertjes en ons laten registreren op veel verschillende plaatsen. Zoals het hier in India gaat is het allemaal nogal omslachtig. Het is voor internationale studenten allemaal hartstikke goed geregeld maar alleen al voor het betalen van het hostel zijn we op 4 verschillende plekken geweest. Het heeft ons een dag gekost, maar het is gelukt. Morgenochtend worden we om 09:00 - wat een luxe - verwacht in het ziekenhuis en zullen we gaan beginnen met ons coschap. Ik ben ontzettend benieuwd wat dit ons gaat brengen.

Aangezien wifi hier zeer beperkt is, heb ik vanaf vandaag een lokaal nummer. Mochten jullie mij nodig hebben, bij deze: +918861851594. Mijn whatsapp blijft gewoon op mijn Nederlandse nummer.

Overigens aan mijn nieuwe coach en teamgenootjes, de sportkaart is binnen! Ik zou oppassen want ik verwacht hier fitter dan ooit van terug te keren;)

1. Jackie Thijssen:
    3 juni 2016